FlevoMeer Bibliotheek Noordoostpolder en Carrefour hebben samen een ‘Voor jou-pakketje’ samengesteld voor mensen die een bemoediging kunnen gebruiken in deze lastige periode. Ken jij iemand die jij dit pakketje gunt? Kom het gratis ophalen en maak diegene blij!

Carrefour en FlevoMeer Bibliotheek Noordoostpolder hebben de handen ineengeslagen om dit pakketje samen te stellen. Hierbij is de hulp ingeroepen van Kleurkracht, de Rotary, de gemeente, Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land en de basisscholen in Noordoostpolder. In het pakketje zitten een aantal lekkere, gezellige en nuttige dingen die kunnen bijdragen aan een goed humeur.

Burgemeester Jan Westmaas overhandigde het eerste ‘Voor jou-pakketje’ aan Lina al Houmadi. Zij is sinds twee jaar weduwe, moeder van drie jonge kinderen en onderwijsassistent op basisschool de Carrousel in Emmeloord. En voorzitter van de Rotary, Karima Benchaïb overhandigde een pakketje aan Roel Heinink van Restaurant Eindeloos.  Aan wie overhandig jij een pakketje?

Vanaf 8 maart liggen de ‘Voor jou-pakketten’ klaar bij Carrefour en FlevoMeer Bibliotheek Noordoostpolder én op verschillende plaatsten in de dorpen en wijken van Emmeloord. Op de website van Carrefour zijn de afhaaltijden en locaties te vinden.