Wat was het gezellig op 28 juni!! Genieten van heerlijke nieuwe haring met natuurlijk een lekker drankje erbij en leuke muziek.

In samenwerking met de BAN (Bedrijven Actief Noordoostpolder), de Urker Vishal en Hotel Grandcafe t Voorhuys Voorhuys hebben we deze nieuwe activiteit kunnen organiseren. Tijdens de bijeenkomst is er ook een vaatje haring geveild. De opbrengst van deze haringparty wordt volledig geschonken aan Toon Hermans Huis (THH).

De stichting THH is een inloophuis voor mensen met kanker en hun familieleden. Het geld is beschikbaar gesteld ter ondersteuning van de inloopochtenden en overige activiteiten waaronder workshops, lezingen en praatgroepen.

Rotary Emmeloord  en BAN ondersteunen deze stichting van harte. Zij onderschrijven het belang dat mensen die kanker hebben met elkaar kunnen delen wat kanker met je doet als patiënt maar zeker ook als partner of familielid. Het biedt de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen in  een ongedwongen niet ziekenhuis gerelateerde sfeer. Het THH heeft zijn bestaansrecht bewezen. De ervaring leert dat hier duidelijk behoefte aan is.